Dag 22 San Francisco - Dusseldorf

19 september 2014 - Oostrum, Nederland

Vandaag het laatste verhaaltje. Na het ontbijt hebben we onze koffers ingepakt en zijn we met de shuttlebus naar het vliegveld gebracht. Hier hebben we ons ingechecked en de douane gepasseerd. Toen begon het wachten. Alleen had Marloes de Rummikub nog in de tas, dus dasr hebben we ons mee vermaakt. Na een kleine vlucht van nig geen uur landden we in Los Angeles. Na wat dwalen over het vliegveld, kwamen we bij de goede hal. Hier hebben we ons weer ingechecked en ook weer de douane gegaan. Ook hier kwamen we goed doorheen. Het had wel een voordeel dat we al een vluchtje gehad en dus vrij laat waren en niet hoefde te wachten. Na een vlucht van bijna elf uur (zowel de zon onder als op zien gaan) kwamen we goed aan in Dusseldorf. Toen begon het wachten op de koffers. Uhh nou ja op die van Marloes. Die van Guido en Mieke waren er al voordat wij er waren, maar die van Marloes was een van de laatste. Wat bleek, die hadden ze gecontroleerd en kwam dus achteraan. Maar ook dit was weer goedgekomen!
Dit was het laatste verhaaltje. Hopelijk hebben jullie het met veel plezier gelezen en bedankt voor al jullie berichten!!!

1. Harrie:
    21 september 2014
    Hoi Mieke,Marloes en Guido,wat een verhalen en mooie foto's.De onvergetelijke vakantie is nu voorbij.Niet alleen jullie hebben er van genoten maar wij hebben ook dagelijks jullie belevenische gevogd.
    Onze dank voor al de verhalen en foto's.
    groetjes Annel en Harrie
  2. Arnoud Klinkenberg:
    30 september 2014
    Hoi Guido, Marloes en Mieke, Veel dank voor al jullie prachtige verhalen en mooie fotos. Jullie zullen er nog lang aan terug denken; vooral omdat je niet elk jaar zulke grote vakantie hebt.
    Inmiddels las ik jullie reisverhalen, na mijn eigen vakantie op de Balkan, want normaal zou ik vaker reageren. groetjes Arnoud.