Dag 20 San Francisco

17 september 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We hebben vandaag maar weer eens uitgeslapen, en na het ontbijt hebben we gelijk onze auto weggebracht. Dan hoefde we daar vandaag in ieder geval geen rekening meer mee te houden. Nadat we deze hadden afgegeven, zijn we naar het visitorcenter gegaan. Hier hebben we een 3-daagse dagkaart van het openbaar vervoer gekocht. Geloof het of niet, deze koste $23,- en daar kunnen we 3 dagen met de bus, tram, metro en cablecar reizen.
We zijn als eerste met de bus naar de Golden Gate Bridge gegaan. Deze was echt mooi om te zien. Hij was ook helemaal zichtbaar, dus hebben mooie foto's kunnen maken.
Na deze topper zijn we naar het Golden Gate Park gegaan. Dit park is een km of 4 lang en bijna 1 km breed. Alleen viel ons dat een beetje tegen. De Conservation of Flowers was wel gaaf (we hebben hier bloemen gezien, die we nog nooit gezien hadden). De Japanse tea garden viel wel wat tegen, dit in verhouding met wat het kostte. Maar ja je kunt niet alles hebben. Als afsluiter van dit park zijn we naar de Dutch windmill gegaan. Jawel hoor een Nederlandse molen bij het Queen Wilhelmina Garden. Alleen hebben we in Nederland toch wel iets mooiere molens. Terwijl we bij deze stonden te kijken, kwam er een solar team voorbij. En tuurlijk, het waren weer Nederlanders. Het was het solar challege team van de TU Eindhoven. Zij waren bezig met een promotietour en zij wilde met de de molen op de foto. Alleen viel dat niet mee, want er waren enkele Jappies (Japanners) dit toch helemaal niet wilde missen en maar niet aan de kant wilde gaan staan.
Hierna zijn we terug richting het hotel gegaan. We hebben hier en daar nog wat foto's gemaakt, maar zijn daarna ook doorgelopen naar ons hotel. Wat lopen er toch rare gasten rond in de stad. Zijn we niet voor gemaakt ;) Nog even van het zwembad genoten en daarna van onze douche. Goh wat is het toch vervelend om vakantie te hebben (jammer dat het nog maar een paar daagjes duurt).

1. Robert, marjolein en caleb:
    18 september 2014
    Ghehe, 'wat lopen er rare figuren rond'

Die uitspraak hebben.we hier ook wel eens hahaha

Super vet dat jullie gewoon het solar team hebben gezien!! Die zijn echt een van de beste ter wereld joh!