Dag 21 San Francisco

18 september 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag de laatste dag. We zijn met de tram naar de haven van alcatraz (oud gevangeniseiland) gereden. Vanuit hier zijn we met de boot naar alcatraz gevaren. Hier hebben we een audiotour gevolgd en hebben we op het eiland wat rondgelopen. Nadat we de boot teruggepakt hadden, zijn we naar Fishermans wharf gelopen. Dit is een combinatie van de boulevard van scheveningen en het outlet roermond. Hier hebben we vele winkeltjes bekeken en we hebben zelfs zeeleeuwen gezien. Deze liggen gewoon in de haven. We hebben daarna lekker gegeten bij het rainforest cafe gegeten. Dat moet je voor de gein maar eens googlen. Echt leuk!
Daarna zijn we naar lombard street gegaan. Dit is het steilste straatje van SF. Met de bekende cablecar zijn we terug nasr de kust gegaan. Het begon al donker te worden, dus we zijn toen terug naar het hotel gegaan.
Morgen vliegen we eerst naar LA en dan door naar Dusseldorf. Net na de middag worden we terug in Duitsland verwacht.

1. Marjan:
    Hoi vakantiegangers,

Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad. Jammer dat jullie vakantie bijna voorbij is, maar voor ons wel fijn als jullie weer terug zijn. Het lijkt me kei gezellig om bij te kletsen en hele mooie foto's te zien.
    Een fijne terugreis gewenst,

groetjes Marjan.
  2. Susanne:
    18 september 2014
    Mooie vakantie gehad zo te lezen. Fijne herinneringen om mee terug te nemen.
    Een hele goede terugreis gewenst! En we moeten snel weer eens bijkletsen...

Groetjes Susanne
  3. Eric Klinkenberg:
    18 september 2014
    Aan de verhalen te lezen hebben jullie een super vakantie gehad. Hierbij wil ik jullie een goede en veilige terugreis toewensen en ik wil graag de verhalen horen.

Groetjes Eric
  4. Annel:
    18 september 2014
    weer mooi foto,s aparte foto bij Alcatraz jullie achter de tralies we wensen jullie een goede en veilige terugreis naar nl
  5. Marion:
    18 september 2014
    En dan is de vakantie opeens voorbij. Leuke verhalen hoor en mooie foto's.
    Veilige reis weer terug en tot volgende week!
  6. Robert, marjolein en caleb:
    18 september 2014
    Wat een fantastisch avontuur!!!
  7. Els Hendrikx-Simons:
    18 september 2014
    Heb jullie ook gevolgd op deze reisblog! Super leuk om al die verhalen te lezen, en die mooie foto's erbij, alsof je ook een beetje mee reist! Wens jullie een veilige vlucht weer terug! Groetjes Els en Peter