Voorbereidingen USA 2014

25 mei 2014 - Oostrum, Nederland

Curaçao 2012

Van donderdag 28 augustus t/m vrijdag 19 september 2014 gaan wij (Guido, Marloes en Mieke) een rondreis door het Zuid-Westen van de USA maken.
We beginnen de reis in Los Angeles en gaan oa via San Diego, Grand Canyon, Bryce Canyon, Las Vegas en Yosemite Park naar onze eindbestemming San Fransisco.

De hotels zijn allemaal geboekt, de tickets zijn geregeld en de visums zijn aangevraagd. Nu nog de koffers inpakken en dan kan onze reis donderdag 28 augustus vanaf Dusseldorf beginnen.

Via deze website willen we proberen om jullie op de hoogte te houden van waar we zitten en wat we gedaan hebben. Een van de redenen is dat we met een tijdsverschil van 8 of 9 uur later zitten. Mocht je op de hoogte blijven van onze roadtrip kun je je mailadres achterlaten.

Bij deze wensen we jullie veel leesplezier!

Groetjes Marloes, Guido en Mieke

1. Sjaak en Mariëtte:
    14 augustus 2014
    Heel erg leuk op de manier hoe dat jullie dat willen gaan doen.
    Wij wensen jullie in ieder geval een heel fijne vakantie en geniet ervan met volle teugen.
    Groetjes Sjaak en Mariëtte
  2. Eric Klinkenberg:
    14 augustus 2014
    Ik wens jullie een hele mooie vakantie toe. Ben benieuwd naar de verhalen.

Gr. Eric Klinkenberg
  3. Marion:
    15 augustus 2014
    een hele mooie reis gewenst voor jullie. Geniet ervan en we kijken uit naar de verhalen!
    groetjes,
    Jan en Marion
  4. Arnoud Klinkenberg:
    15 augustus 2014
    Veel dank voor deze voorbereidende reis-email. Graag ontvang ik al jullie vakantie-verhalen; vooral van de aparte belevenissen en hoeveel km. je na afloop heb gereden svp. Want je moet daar vele mijlen rijden om iets te zien. Ik wens jullie vele mooie dagen met een normale temperatuur. Het allerbeste! Arnoud en Marijke.
  5. Wiel en billa:
    17 augustus 2014
    Heel veel plezier met jullie vakantie
    Wiel en Billa
  6. Sjaak en Mariëtte:
    24 augustus 2014
    Als het dit is heb ik me aangemeld. Anders weet ik het niet.