Dag 10 Flagstaff - Page

7 september 2014 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we eerst genoten van een goed ontbijt, waarna we snel vertrokken zijn richting Page. Al snel kwamen we door het Coconino National Forest. Hier hebben we eerst een bezoek gebracht aan Sunset Crater Volcano National Monument. Hier waren diverse vulkanen te zien. Door de vulkaanuitbarstingen is hier een mooi gebied ontstaan met diverse uitzichtpunten. Via de dennenbossen reden we verder over de steppen naar het Wupatki National Monument. Dit zijn huisjes van de vroegere bewoners. Dit zag er heel apart uit. We hebben hier ook in het park geluncht.
Daarna zijn we doorgereden naar Page. Hier hebben we eerst ingecheckt in ons hotel, maar doordat er nog geen kamer vrij was, zijn we eerst naar de Glenn Canyon Dam gereden. Deze ligt op bijna loopafstand van ons hotel. We hebben hierna nog even gegeten en zijn toen teruggereden naar het hotel. Hier zijn we gelijk het zwembad in geplonst om de zonsondergang te zien vanaf de hottube. Echt heerlijk.......Een mooi eind van weer een mooie en zonnige dag.

1. Mimivoesten:
    7 september 2014
    wat zien jullie toch veel.en maken hele mooie fotos
    groetjes thijs en mimi
  2. Willie en Marja: