Dag 11 Page

8 september 2014 - Page, Arizona, Verenigde Staten

We hadden voor vandaag om 8:30uur een excursie naar Antelope Canyon geboekt. Hiervoor moesten we dus ook optijd het bed uit. We zijn met een pickup truck richting de canyon gereden en met onze gids door de canyon gelopen. Hij wees ons precies de goede plekken aan om de beste foto's te maken. Dit lukte zelfs met een simpele gsm, als je maar deed zoals hij het zei. Lukte het niet, dan deed hij het voor je. Echt super! Alleen een nadeel was dat het een enorme toeristische atractie is, waardoor het echt druk in zo'n smalle kloof is. Na een uurtje gingen we weer terug naar Page.
Vanuit hier zijn we naar de Horseshoe bend gereden. Hier heb je een mooi uitzicht over de Colorado River.
Na ook dit punt te hebben afgestreept van de lijst, zijn we doorgereden naar Lake Powell. Hier hebben we wat rondgereden en gepicknickt.
Ook hebben we het dagelijks bezoek aan de Walmart gehad om ons brood te halen voor morgen.
We hebben de dag maar weer afgesloten aan het zwembad. Goh, we gaan het zwembad nog missen in Nederland.....
O ja voor de afwisseling hebben we een keer vis en spagetti gegeten. Vanavond optijd naar bed, want morgen hebben we de langste route op de planning staan. Ook hebben we morgen ipv 9 uur tijdsverschil, maar 8 uur. Maar dat merken jullie vanzelf....