Dag 12 Page - Capitol Reef

9 september 2014 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

We zijn de dag vroeg vertrokken richting Capitol Reef. Het eerste stoppunt was Monument Valley. Via een onverharde maar wel duidelijk aangegeven route zijn we door dit park gereden. In dit park zijn vele films opgenomen. Nadat we dit park bekeken hadden, zijn we doorgereden en hebben we vele diverse omgevingen gezien, van donkerrode tot lichtgele/witte rotsen. Ook hebben vele rotsen verschillende vormen en zie je er soms ook nog iets moois of leuks in, waaronder Mexican Hat. Kijk maar eens of je hem eruit kunt halen. We hebben daarna nog even een tussenstop gehad bij Natural Bridge. Hier liggen drie bruggen die door de natuur gevormd zijn.
Terug uit het park (Mieke heeft hier zelfs nog een 'moord' gepleegd, er stak een eekhoorntje de weg over die ons niet zag aankomen) zijn we richting Capitol Reef gereden.
In Hanksville hebben we gegeten bij een steakhouse gegeten. Wat smaken spare ribs toch altijd goed! Het begon al langzaam te regenen, dus zijn we na het eten snel doorgereden naar ons hotel. Hier kwamen we gelukkig nog net voor het donker aan. Vandaag was de langste dag met meer dan 600 km, de rest kan dus alleen nog maar meevallen.....

1. Harrie:
    9 september 2014
    Hoi allemaal,weer een aantal fantastische foto's waarvan de achtste foto in rij Mexican Hat is.
    Mieke na zoveel km excuus mijls kan ik mij dat wel voorstellen dat er een "moord"gepeegd wordt.Maar toch de volgende keer uitkijken!!groetjes
  2. Robert, marjolein en caleb:
    Zooooo 600?? Damnnnn das veel :0

Gelukkig was alles zo mooi, dat het de moeite meer dan waard was <3
  3. Marjan:
    9 september 2014
    Mooie foto 's!! Wat je gegeten bij het steakhouse? Eekhoorn?
  4. Annel:
    9 september 2014
    hoi wat weer mooi foto,s en de mexican hat ook gezien op een
    van de foto

mooie foto.s hebben jullie weer.
    in de woestijn gemaakt.
    de mexican had foto staat er ook mooi op.
    maak er vandaag weer een mooie dag van
  5. Leroy van liere:
    heerlijk die spareribs!