Dag 13 Capitol Reef - Bryce Canyon

10 september 2014 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

We werden deze morgen wakker gemaakt door loeiende koeien. Ze stonden bijna voor onze kamerdeur. Na een goed ontbijt, zijn we vertrokken naar capitol reef. Hier zijn hele grote rode rotsen te zien. Ook hebben ze hier een grote fruitboomgaard. Op enkele rotsen hebben ze zelfs petrogliefen gevonden. Nadat we hier het wel gezien hadden zijn we via highway 12 (een van amerikaanse mooiste snelweg) naar Bryce canyon gereden. Dit was echt een superroute. Het ene moment zaten we in de groene dennenbossen op bijna 10.000ft en het andere moment tussen de rode, gele en bijna zwarte rotsen. Ook is ons dierenrijk weer aangevuld (ik was gisteren onze 2 overstekende kalkoenen vergeten) met de kolibrie en herten. De koeien en paarden zijn al normaal. Die zie je overal. Net voordat we bij ons hotel aankwamen, hebben we nog de de Mossy Cave trail gedaan. Hier kwamen we bij een waterval uit. Deze hoorde al bij Bryce Canyon. Dat belooft wat voor morgen.
Nu zitten we in een echt cowboystadje. Alleen stikt het hier van de toeristen en hiervan zijn ook nog ontzettend veel nederlanders. Wel hebben we hier een binnenzwembad voor onze kamer liggen en een bubbelbad op onze kamer. Zo verkeerd is het hier dus nog niet...morgen gaan we weer naar 9 uur tijdsverschil en Las Vegas!

1. Harrie:
    10 september 2014
    Hoi allemaal,deze vraag hadden jullie beslist verwacht:wat zijn Petrogliefen?
  2. Annel:
    10 september 2014
    ja wilde ik ook vragen wat zijn pertogliefen?
    wat weer mooie foto,s
    en wat een leuke sluurhut hebben jullie gefotogaveerd
  3. Harrie:
    10 september 2014
    Guido kijk je ook even op je eigen mail?reageren kan direct naar mijn prive mail.groet Pap
  4. Jacqueline en Els:
    10 september 2014
    Ik zag dat jullie naar Horseshoe bend zijn gelopen! Mooie bocht in de rivier, zeldzaam...