Dag 14 Bryce canyon - las vegas

11 september 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We zijn voor zonsopkomst al vertrokken naar Bryce canyon. Dit was echt super. De herten stonden gewoon langs de weg. Van Bryce canyon zijn we snel doorgereden naar Zion. Ook dit was mooi om te zien. Doordat een deel van de snelweg door overstromingen was weggespoeld moesten we een stukje omrijden. Gisteren hadden ze ons een route doorgegeven, maar die was aardig stuk om. Gelukkig hadden ze vandaag een gedeelte opengegooid waardoor we via het valley of fire state park gereden. Ook mooi om te zien. Maar daar was t dan opeens, Las Vegas! Ons hotel snel gevonden, maar t inchecken duurde iets later. We zitten in het circus circus hotel endan op de 15e verdieping. De strip hebben we net al snel even bekeken, jeee wat een hoop licht, geluid en heel veel mensen! Het internet werkt niet echt mee, dus de foto's volgen een dezer dagen.

1. Robert, marjolein en caleb:
    11 september 2014
    Wowwwww super gaaf!!!
  2. Marianne Prins:
    11 september 2014
    Hi there, ik ben jullie foto's aan het bekijken en ben erg onder de indruk! Leuk om mee te beleven....veel plezier nog daar! Groetjes vanaf mijn werkplek, terwijl ik slachtrijpmeldingsformulieren zit te maken (maar dat wil je niet weten ;-))