Dag 15 Las Vegas

13 september 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We hebben deze ochtend uitgeslapen. Dat beviel best goed! Na een broodje bij de Subway zijn we eerst naar het bekende Las Vegas bord gereden. Hier even snel een paar foto's gemaakt en toen naar de walmart gereden voor de nodige boodschappen. Daarna zijn we terug naar ons hotel gereden. Hier hebben we het nodige opgeruimd om daarna ons hotel te verkennen. Wat een mega hotel! Om wat te eten zijn we de strip opgelopen. Als eerste zijn we het wynn en encore hotel binnengelopen. Daar hadden ze mooie tuinen en zelfs een ferrari demo. Na hier zeker een uur te hebben rondgedwaald en ons ogen uitgekeken, zijn we naar de hamburgertent gegaan om iets te eten. Daarna hebben we de venetian (venetie in het klein) en de vulkanenshow van the mirage bekeken. Echt gaaf!
In de Bellagio hebben we een binnentuin bekeken met zowel echte als kunstbloemen. Bij paris las vegas zijn we onder de eifeltoren geweest. Daar is het casino precies onder de toren. Als afsluiter zijn we bij flaming geweest. In de binnentuin hebben ze (je raadt het al) flamingo's staan. Maar zij zaten er niet alleen. Ook vele eenden (ook die we thuis gewoon hebben zitten), mega koi's en pelikanen. Alleen jammer dat het al donker was.
Eigenlijk hadden we nog veel meer gezien, maar dit waren ongeveer de hoogtepunten.

1. Marjan:
    13 september 2014
    Hoi vakantiegangers,

Zo te lezen duurt de reis voor jullie te kort. Hoe lang willen jullie in het hotel in Las Vegas blijven? En waar gaan jullie daarna naartoe?

geniet nog lekker van jullie reis!

groetjes Marjan.