Dag 1 los angeles

29 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een goede maar lange vlucht zijn we vanmiddag om 16:00 amerikaanse tijd geland. Na onze koffers en de benodige formulieren te hebben ingeleverd, zijn we met de shuttlebus naar het autoverhuurbedrijf gebracht. Nadat ook hier alles was ingevuld mochten we zelf een auto uitzoeken in de 4e rij. De sleutels steken er gewoon op. Het is een rode chrysler geworden!
Daarna de walmart geweest. Hier hebben we even goed inkopen gedaan. Even gauw maar de mac en hup naar ons eerste hotel gereden. Nu liggen we bij te komen van onze eerste indrukken van dit enorme land en zullen we wel optijd slapen.

1. Mia van Bracht:
    29 augustus 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Mooie foto s alleen denk ik dat de friet er zo niet op blijft liggen.
    Slaap lekker welterusten.
  2. Susanne:
    29 augustus 2014
    Mooi dat jullie goed zijn aangekomen.
    Heel veel plezier toegewenst in dat immense land! Geniet ervan. Enne, niet teveel jaloersmakende foto's hè ;)
  3. Robert, marjolein en caleb:
    Yeahhh, blogspot gevonden!!

Super dat de vlucht goed is gegaan :) nu lekker touren met zijn 3en
  4. Mimivoesten:
    29 augustus 2014
    mooie fotos en nu lekker verder reizen en veel bekijken
  5. Marjan:
    Hey vakantiegangers,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er van,

groetjes Marjan, Richard en Corne.
  6. Marlene en Roger:
    29 augustus 2014
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Ik wens jullie nog veel mooie ervaringen!
  7. Harrie:
    29 augustus 2014
    Hoi allemaal, jullie reactie doet ons aan ons eigen verblijf in de USA en Canada terug denken.
    Een grote indruk die niet voor te stellen voor buitenstaanders. Mooie auto hebben jullie gehuurd, wat kost een gallon benzine. Een gallon is ?liter. Wij wensen jullie veel plezier en veiligheid tijdens de reis.groetjes
  8. Ton en Nettie:
    Hallo luitjes.
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Leuke tekenfilmpjes in het vliegtuig zo te zien. Geniet ervan.

Groetjes.