Dag 2 Los Angeles

30 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

We waren vanmorgen al vroeg wakker (kleine jetlag misschien?) en hebben om half 8 gelijk ons "ontbijt" opgehaald. Enkele diverse cakejes en verse jus d'orange.
We zijn gelijk naar de walk of fame gereden, waar het nog erg rustig was. Hier hebben we veel bekende maar nog veel meer onbekende namen gezien. Ook hebben we de voetstappen van Harry Potter en Donald Duck gezien. Er was ook nog een 'BA' er, al hebben we nog geen idee wie het was. Jullie misschien? Na het bezoek van het Dolby theater en de Subway zijn we naar de Walt Disney studio's gereden en wat foto's gemaakt.
Via een kronkelweggetje hebben we het Hollywood sign van wel heel dichtbij gezien. Ook zijn we nog bij diverse uitzichtpunten geweest.
Ook een bezoek van Beverly Hills stond natuurlijk ook de planning. Vele leuke optrekjes gezien.
We wilde natuurlijk ook nog naar Santa Monica beach. Een houten pier waar zelfs een kermis op staat. Is misschien iets voor Scheveningen? Hier eindigt route 66.
De eerste hamburgers zijn ook een feit, deze hebben we op de boulevard gevonden van Santa Monica.
Op de weg terug naar het hotel hebben we nog een uitzichtpunt gevonden en als afsluiter was de Coca Cola fabriek.
Nu zijn we terug op de kamer en zijn we onze zooi weer bij elkaar aan het zoeken om morgenvroeg de verkassen richting San Diego.
Het internet in dit motel was goed, maar hoe dat de volgende keer zal zijn......geen idee.Veel plezier met lezen en met de foto's bekijken.

1. Arnoud Klinkenberg:
    30 augustus 2014
    Dank voor je reisverhaal en ik heb alle foto;s 2 x bekeken! Ja, het is prachtig en machtig! Elke dag is TOTAAL anders! Ga zo door.

Groeten van Arnoud.
  2. Robert, marjolein en caleb:
    30 augustus 2014
    Super leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen

Mieke: heb je nog aantekeningen gemaakt in de fabriek?

Marloes: ben je bij het uitzicht nog -in Nederland - onbekende planten tegen gekomen?

Guido: houd je het nog vol met al dat gekwebbel?

Slaap lekker alle 3
  3. Leroy van liere:
    30 augustus 2014
    Wauw ziet er mooi uit! geniet ervan samen!
  4. Ton en Nettie:
    30 augustus 2014
    Leuk om dit zo te bekijken. Het weer is ook prima bij jullie. Hier kijkt het vandaag totnutoe grijs en miezerig. Ba, bij de bekende en onbekende, zal wel waarschijnlijk van de A-team zijn.
  5. Willie en Marja:
    30 augustus 2014
    Hey Guido, wie zijn die 2 duistere figuren met die grote zonnebril die op bijna alle alle foto,s staan ??
  6. Mia van Bracht:
    30 augustus 2014
    Kei gave foto s en erg mooi weer geniet ervan pap en mam
  7. Marjan:
    30 augustus 2014
    Mooi zeg! Ga zo door. Lekker genieten van een welverdiende vakantie.
  8. Mimivoesten:
    30 augustus 2014
    leuke foto's cool zeg ik ken veel dingen uit bassie & adriaan
  9. Mimivoesten:
    30 augustus 2014
    het vorgen bericht was van Leroy van liere