Dag 3 Los Angeles - San Diego

31 augustus 2014 - San Diego, California, Verenigde Staten

We zijn vroeg vertrokken richting het zuiden, namelijk San Diego. We zijn eerst naar Sunset Beach gegaan, dat was het 1e surfstrand dat we tegenkwamen en er bleken er nog vele te volgen. Na Huntington Beach zijn we doorgereden naar Heisterpark, dit schijnt een van de mooiste kustplaatsen. Hier konden we echt mooie foto's maken.
Ook hier kennen ze files en doordat het maandag Labor day is, hebben ze hier allemaal lang weekend.
Na nog door diverse kustplaatsen te zijn gereden, zijn we doorgereden naar het hotel. Hier zijn we nu een beetje het internet aan het vervloeken, maar verder weer een leuk hotel met zwembad (gaan we morgen uitproberen). Morgen hebben we de hele dag tijd om San Diego en omgeving te ontdekken.

1. Mimivoesten:
    31 augustus 2014
    mooie fotos en lekker warm is het daar
  2. Mia van Bracht:
    Hallo Marloes Guido en Mieke, dit zijn toch kei mooie foto`s,
    zeker met die palmbomen. Zo te zien hebben jullie het daar goed naar de zin, maar ja het is ook fijn weer daar, dat kun je wel zien op de foto`s Gr. pap en mam.
  3. Robert, marjolein en caleb:
    31 augustus 2014
    Mooi weer, mooie plaatsen en lekker drinken! Genieten geblazen
  4. Jacqueline peeters:
    31 augustus 2014
    Wow Mieke wat n land he...geweldig!!! GENIET DR VAN MET ZN 3EN!!!!
  5. Harrie:
    31 augustus 2014
    HoiGuido,zojuist ook met Jos jullie verslagen met foto's gelezen/bekeken.Mooie reis lijkt ons met goed weer,fahrenheit?Wat wordt de nieuwe job,vrachtwagenchauffeur of strandmeester?
    groeten ook van Jos
  6. Leroy van liere:
    31 augustus 2014
    coole truck.zijn er meer van?is het leuk daar?als je terug komt neem,het zonetje mee.van Leroy van liere.julie krijgen de groeten van de familie van Liere en voesten.
  7. Marjan:
    1 september 2014
    Hey vakantiegangers,

Zo te lezen is het erg mooi daar. Geniet er maar lekker van. Welke weer hebben jullie daar?

groetjes Marjan en Richard.