Dag 4 San Diego

1 september 2014 - San Diego, California, Verenigde Staten

We zijn vandaag weer eens om een gewone tijd wakker geworden, rond een uur of half 8. Na ons ontbijt (zoete rommel met koffie en jus) zijn we eerst terug richting het noorden naar La Jolla gereden. Hier lagen in Childrens Pool zeehonden. Tussen de zeehonden zwomen ook vele duikers en snorkelaars. Ook vlogen er pelikanen en aalscholvers rond. We zijn toen via Mission Bay terug naar San Diego gereden. Hier hebben we de auto in het Gaslamp District geparkeerd. In deze buurt staan vele enorme wolkenkrabbers. Ook lag hier het Petco park, hier was net een honkbalwedstrijd begonnen tussen de LA dodgers - SD padres. Er was dus veel volk op straat. We zijn toen via de Embarcadero Marina port en Seaport Village naar USS Midway museum gelopen. Hier ligt een giga vliegdekschip. Toen we dit van de buitenkant bekeken hadden, zijn we teruggelopen naar de auto (het was toch wel rond de 30 graden en dan kan het warm zijn in de zon ;-)) en bij terugkomst bij het hotel zijn we gelijk in het zwembad gedoken, even afkoelen..... En nu zijn we de route van morgen aan het voorbereiden, dan gaan we het nog warmere binnenland in. Hopelijk hebben we morgen ook weer internet.