Dag 7 Bullhead City - Flagstaff

4 september 2014 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Nadat we het goed ontbeten hadden, zijn we richting Oatman gereden. Dit was een heel leuk klein mijnplaatsje waar ezels rondliepen die zelf naar je toe kwamen lopen.
Via een slingerroute kwamen we langs diverse mijnen en kwamen we in Kingman uit. Een deel van deze route is de Route 66. In Kingman hebben we de route 66 museum bezocht. Na de broodjes zijn we doorgereden via de Route 66 tot aan Ash Fork. Tussendoor hebben we diverse kleine plaatsjes gehad zoals Seligman. Hier hadden ze een deel van een oud stadje opgebwoud. Voorbij Ash Fork zijn we via de snelweg doorgereden naar Flagstaff. Hier hebben we ons hotel gezocht en gevonden en daarna nog gegeten bij Denny's. Toen even doorgereden naar de Walmart voor de boodschappen. Vandaag was de route een stuk groener en ook iets minder warm, zo rond de 30 graden. Morgen gaan we richting de Grand Canyon. Spannend........

1. Mia van Bracht:
    Waar zijn e foto`s?
  2. Robert, marjolein en caleb:
    4 september 2014
    Gelukkig is de temperatuur iets gezakt!! Pfff was ook wel echt veel van het goede hè?
  3. Arnoud Klinkenberg:
    4 september 2014
    Guido in the JAIL, zie ik op de foto! Dat krijg je als je in de USA met 2 vrouwen op stap gaat! Dank voor de leuke reisverhalen tot nu toe en ook dank voor de mooie foto's. Over die foto's met ezels: Weten ze in Sevenum, het ezelsdorp, wel, dat er daar meer ezels vrij rondlopen? Het allerbeste en veel reisplezier!
    Groeten van Arnoud.