Dag 6 Palm Springs - Bullhead City

3 september 2014 - Bullhead City, Arizona, Verenigde Staten

We begonnen de dag iets later, we hadden uitgeslapen en er zat voor de verandering een goed ontbijt bij (geroosterd brood met jam). Zelfs met een balkon met uitzicht op de bergen. Na een kleine oponthoud (we konden niet tanken, we begrepen het niet precies hoe het werkte. Maar er zijn genoeg behulpzame amerikanen die ons willen helpen. We kwamen al vrij snel in het het Joshua Tree National Park. Dit park begon redelijk in de desert. Hier en daar een rots en een cactus. Het was wel iedere bocht of berg spannend wat er te voorschijn kwam. We hebben vele diverse cactussen gezien. Totdat we bij Cholla Cactus Garden. Hier stonden heel veel van deze cactussen bij elkaar. Zag er echt stoer uit. Rond de middag hebben we gepicknicked midden in het park. Na de lunch kwamen we bij de Joshua Trees uit. Deze stonden er echt ontzettend veel. Bij ons te vergelijken met een enorm bos.
Nadat we het NP (national Park) uit zijn gereden hebben we twee enorme lange wegen gehad (jullie kennen ze wel van de films) in de middle of nowhere. Links en rechts van ons enorme kale vlaktes en aan de horizon enorme bergen. Ook hebben we de eerste meters op de route 66 gereden. Morgen zullen we hier wel een foto van maken.
Net voordat we Bullhead City binnen reden, zijn we naar de supermarkt en naar de Pizzahut geweest. Zodat we morgen weer optijd wegkunnen. Zodra we net in ons hotel waren, zag Guido iets wat we eigenlijk de hele dag al gezocht hadden, namelijk Miep Miep Zoef Zoef, oftwelijk Roadrunner.
We zijn ook een staat opgeschoven, van California naar Arizona.
Het warmste wat we vandaag gemeten hebben is 113 fahrenheit, wat neer komt op 45 graden celcius! Hier rondom het hotel was het net ff iets kouder, nls 111 fahrenheit. We zijn gelijk het zwembad in gesprongen om even af te koelen, echt heerlijk. Morgen nog een dagje en dan zijn we 3 dagen op dezelfde plaats, Flagstaff. Dan gaan we een bezoek brengen aan de welbekende Grand Canyon. Nu nog ff wat foto's en filmpjes uitzoeken (we hebben er echt veel te veel ;) en het bed opzoeken.

1. Nellij:
    3 september 2014
    Ziet er kei moi uit geniet er maar lekker van
  2. Harrie:
    3 september 2014
    Wat een fantastische reis en belevenissen!!Wij gaan denk ik nu sparen om ook zo'n reis opnieuw te maken.
    Veel plezier en pas goed op jullie zelf.
    groetjes
  3. Mia van Bracht:
    3 september 2014
    Mogen wij dan ook mee??????? Ha ha is veel te ver voor ons.
    Groetjes pap en mam.
  4. Mimivoesten:
    3 september 2014
    kei gave reis en mooie fotos
    en veel tezien verder nog veel plezier.
    groetjes thijs en mimi
  5. Robert, marjolein en caleb: